miercuri, 4 august 2010

Dragoste si Regrete

Tu ma iubeai!
Totul s-a stins in momentul in care eu te-am spus ca eu nu mai vreau sa fiu cu tine!
Tu ai insistat ca de obicei cu faptul ,ca ma iubesti si ca nu vrei sa te desparti de mine , nimic schimbat la capitolul asta.
A doua zi cand ne-am vazut nici unul dintre noi nu a scos nici un cuvant.Eram tacuti.Pusi pe ganduri de ce se intaplase cu o seara inainte.
EL se uita la mine cu ochii mari si albastrii stinsi de tristetea iubirii.
Totul era terminat din momentul acela.
Stia asta dar nu voia sa sa-si recunoasca trupului.
A vrut sa cred ca nu a simtit nimic pentru mine , dar in sera in care m-a sarutat am simtit ca ma IUBESTE.
Totul de atunci s-a schimbat intre noi deoarece EL se comporta alfel de cat se purta cand nu stia nimeni de ce simtim unul pentru celalalt.
CA SA SATII CA EU INCA TE IUBESC PE TINE!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu